Nasza historia

Agencja KASTOR powstała w 1996 roku. Na początku działalności realizowała tylko sprzedaż urządzeń AV oraz instalację tych systemów. Z każdym rokiem następował stały rozwój firmy oraz ilość klientów, którzy wymagali profesjonalnych rozwiązań systemów AV. Od 1998 roku Agencja KASTOR zaczęła współpracować z hotelami przy okazji organizacji konferencji, szkoleń i eventów. Stała współpraca z hotelami, a później również z agencjami eventowymi i bezpośrednio z firmami organizującymi konferencje pozwoliła na inwestycje i rozwój w zakresach sprzętu do tłumaczeń symultanicznych,  projektorów, ekranów i nagłośnienia. Dobre i rzetelne realizacje  pozwoliły na dalsze inwestycje oraz szkolenia pracowników. W tym samym czasie Agencja KASTOR rozwijała swoje umiejętności i wiedzę z zakresu kompleksowego wyposażania różnego rodzaju obiektów wraz z instalacją oraz integracją systemów dźwiękowych i wizyjnych.

Pierwszą kompleksową inwestycję systemów dźwiękowych i wizyjnych wraz z ich integracją firma zrealizowała w 1996 i była to restauracja Corner Caffe w Olsztynie. Od tego czasu zrealizowała ok. 100 tego typu inwestycji ,  do największych należą: Hotel MIKOŁAJKI ***** na Ptasiej Wyspie, Hotel Marina Golf Club ***** w Sile, Przystań Hotel&Spa **** w Olsztynie oraz Giżyckie Centum Kultury, Centrum Konferencyjno –Wystawiennicze Stara Kotłownia UWM, Sale konferencyjne MMICHELIN FORUM, Sale sesyjne Sejmiku WM Wszechnica Mazurska w Olecku.

 

Wiedza z zakresu organizacji konferencji i imprez pomaga firmie perfekcyjnie dobierać sprzęt i najlepsze rozwiązania w inwestycjach w branży hotelowej i nie tylko.